Termeni și Condiții

Ultima actualizare: 14.10.2019

Prezentul regulament reprezintă termenii și condițiile de utilizare ale site-ului purpuriu.ro. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comandă și va fi realizată în conformitate cu acest Regulament și cu legislația aplicabilă în vigoare.

REGULAMENTUL MAGAZINULUI PURPURIU.RO
 I. INTRODUCERE
  1. SC LECTRU S.R.L. cu sediul în ORADEA, str. Corneliu Coposu, nr.21, Bl.A11, Sc. D, Ap.22 Nr. Reg. Comertului J5/858/16.04.2018, CUI/CIF 39187088 facilitează achiziţionarea de mărfuri cu ajutorul reţelei electronice (Internet) – de la adresa: www.purpuriu.ro („MAGAZIN”). Administratorul datelor personale ale clienţilor Magazinului este societatea SC LECTRU S.R.L. cu sediul în ORADEA, str. Corneliu Coposu, nr.21, Bl.A11, Sc. D, Ap.22 Nr. Reg. Comertului J5/858/16.04.2018, CUI/CIF 39187088.
  2. Prezentul Regulament se adresează tuturor utilizatorilor Magazinului şi stabileşte principiile de efectuare a înregistrărilor şi de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronică a mărfurilor disponibile în Magazin (“MĂRFURI”sau„MARFA”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum şi principiul încheierii contractelor de vânzare a Mărfurilor.
  3. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, în orice moment, “dând click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului la adresa https://purpuriu.ro/termeni-si-conditii/
  4. Informaţiile despre Mărfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preţuri – constituie o invitaţie la încheierea de contracte de vânzare în sensul legilor în vigoare, conform condiţiilor din documentul Termeni şi Condiții.
  5. Mărfurile din Magazin sunt prezentate în mod amănunţit. Pe pagina de web se află informaţii detaliate despre proprietăţile Mărfii, (după caz ) preţul acesteia, materialul din care este realizată, etc.

6. Fotografiile şi prezentările produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Mărfuri concret indicate de acestea.

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ŞI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VÂNZARE A MĂRFURILOR
  1. SC LECTRU SRL facilitează încheierea de contracte de vânzare a Mărfurilor prin intermediul internetului şi prestează o serie de servicii, prevăzute în Regulamentul de faţă.
  2. Contractul de vânzare a mărfurilor se încheie între utilizatorul Magazinului („CLIENT”), şi SC LECTRU SRL cu sediul în Romania.
  3. Condiţia începerii utilizării Magazinului este cunoaşterea acestui Regulament şi acceptarea sa.
  4. Informaţiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale şi exacte. SC LECTRU SRL îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte şi fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii SC LECTRU SRL va încerca să îl contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.
  5. Magazinul ia toate măsurile tehnice şi administrative posibile şi impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clienţilor şi mai ales de a preveni obţinerea şi modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării.
  6. Clientul care a utilizat Magazinul are obligaţiile:
  7. de a nu furniza şi transmite informaţii interzise prin lege;
  8. de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcţionarea acestuia;
  9. de a nu difuza şi de a nu plasa în cadrul Magazinului informaţii comerciale incorecte;
  10. de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu creeze inconveniente pentru alţi clienţi şi pentru Administratorul Magazinului;
  11. de a folosi informaţiile amplasate în paginile magazinului doar în scop personal.
III. ȊNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE
  1. Magazinul facilitează plasarea comenzilor de Marfă după cum urmează:pe pagina web a Magazinului (on-line), urmând procedura de plasare a comenzilor,
  2. Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul întregii zile, în toate zilele săptămânii. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători vor fi prelucrate în decurs de două zile lucrătoare de la data plasării comenzii
  3. Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie de a-şi înregistra permanent datele personale în baza de date a Magazinului (aşa numitele cumpărături fără înregistrare).
  4. Condiţia plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscal.
  5. Pentru a plasa o comandă se aleg Mărfurile din Magazin, mai ales în ceea ce priveşte produsul, cantitatea, culoare, mărimea ( după caz ), după care se trece la “coș” şi continuă procedura de plasare a comenzii selectându-se diferitele opţiuni.
  6. Până la momentul confirmării selectării Mărfurilor cu tasta „Continuă cu finalizarea” Clientul are posibilitatea de a efectua modificări referitoare la Marfa din comandă. După pasul „Continuă cu finalizarea” clientul are posibilitate de a adăga și de a modifica adresa de facturare și cea de livrare. Confirmarea de către Client a comenzii prin tasta „Plasează comanda” este echivalentă cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului Mărfurilor şi a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, înainte de plasarea comenzii.
  7. Confirmarea de către Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisă de Client către SC LECTRU SRL de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament.
  8. In momentul plasării comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeşte la adresa de e-mail indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de mărfuri comandate, factură fiscal, nr. comandă, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată, precum şi datele de contact ale Clientului.
  9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de e-mail indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi SC LECTRU SRL a contractului de vânzare a Mărfurilor comandate de Client.
  10. Contractul de vânzare se încheie în limba română, având conţinutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasată de Client.
  11. Fără atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirm acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. În această privinţă Clientul trebuie să contacteze urgent Magazinul Online – dacă este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.
  12. Magazinul PURPURIU.RO folosește o singura metodă de plată, plata exclusiv cu cardul de credit prin 3D Secure.În conformitate ci această metodă de plată Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul când: (i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii, (ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice.
IV. LIVRAREA ŞI RECEPȚIONAREA MĂRFURILOR
  1. Mărfurile sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă
  2. Timpul prevăzut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, este de 5 zile lucrătoare din ziua următoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui să depăşească 7 zile lucrătoare şi în niciun caz nu va depăşi 20 zile de la data încheierii contractului de vânzare. Începerea realizării comenzii poate fi întârziată până la momentul înregistrării în contul bancar al Magazinului al preţului vânzării (şi eventualelor costuri cu livrarea).
  3. Mărfurile sunt livrate la adresa indicată de pe teritoriul României de către firma de expeditie URGENT CARGUS. Taxele pentru livrarea produselor se indică în procesul de plasare a comenzii. Magazinul facilitează şi preluarea mărfurilor în magazine staţionare, indicate la pct. 6 şi următoarele.
  4. Toate trimiterile sunt asigurate de firma de curierat URGENT CARGUS
  5. Comenzile cu o valoare de peste 350,00 (în litere: trei sute cinci zeci) lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. În celelalte cazuri costul de expediere a Mărfurilor achiziţionate, în cuantum de 19 (în litere: nouăsprezece) lei pentru colete de pana in 3 kg. La fiecare produs expediat se ataşează dovada achiziţionării (factură fiscală). Factura fiscal este trimisă în mod automat prin email către client la finalizarea comenzii, dar poate fi descărcata și din contul de client la secțiunea Comenzi urmată de click pe Numărul Conezii și apasând butonul Descarcă Factură.
V. PREȚURI ŞI METODE DE PLATĂ
  1. Informaţia despre preţul de achiziţie al mărfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de către Client a unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia Mărfurilor selectate. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.
  2. Preţurile produselor din magazine sunt exprimate în lei şi conţin toate componentele preţului, inclusiv TVA, taxe vamale şi impozite.
  1. Clientul va achita preţul Produselor comandate şi cheltuielile de expediţie, după cum urmează: plata cu card prin intermediul serviciului de plați electronice Banca Transilvania, înainte de livrare. Procesarea comenzii plătite prin plată electronică începe după primirea plății pentru bunuri.
  2. SC LECTRU SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul mărfurilor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare mărfuri noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au înncheiat contracte de vânzare a Mărfurilor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări, sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze a anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.
VI. RECLAMAȚII REFERITOARE LA MĂRFURI
  1. Produsele oferite prin magazine sunt noi şi originale. SC LECTRU SRL răspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Mărfurilor pe baza legislației în vigoare. De asemenea  SC LECTRU SRL respectă garanția legală pentru conformitatea produselor.
  2. SC LECTRU SRL va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcţionarea corectă a Magazinului, în domeniile indicate de cunoştinţele tehnice actuale şi se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de către Clienţi.
  3. Orice lucru cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabiliţi prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat.
  4. Reclamaţiile se pot trimite prin poștă la adresa companiei, completând forumlarul de retur care poate fi descărcat de la sfârșitul acestei pagini. Marfa trebuie returnată împreună cu descrierea în scris a defectului pe formularul de retur descărcat de pe pagina Magazinului şi cu dovada achiziţionării, prin scrisoare recomandată sau altă altă formă de transmitere. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamaţiei în termen de 14 zile, calculate din ziua următoare primirii de către Magazin a trimiterii cu marfa reclamată.
  5. Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:

– Să ceară să renunţe la Contract sau să ceară reducerea preţului Mărfii, dacă Vânzătorul nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniente pentru Cumpărător, marfa defectă sau nu înlătură defectul, ori

– Să ceară înlocuirea Mărfii cu o alta fără defecte sau înlăturarea defectelor.

  1. În cazul în care reclamaţia nu este admisă, Marfa va fi returnată împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.
  2. În cazul în care se constată de către Client deteriorarea Mărfii în timpul transportului se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de daune.
VII. RETURURILE DE MARFĂ – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

Purpuriu.ro faceeforturi permanente pentru  păstra acuratețea informațiilor din prezentările de pe site. Rareori acestea pot conține mici inadvertențe: fotografia are caracter informativ și poate conține accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificații pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conține erori de operare.

Returul INTEGRAL sau PARȚIAL se face în baza completării → Formular Retur purpuriu ← sau prin trimiterea unei solicitări prin e-mail la adresa info@purpuriu.ro → urmând să primiți un e-mail (confirmarea acceptării returului conform condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului (primiți răspuns la emailul trimis, va rugăm să verificați și folderul spam al emailului dumneavoastră) → Purpuriu.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate (folosind aceeasi modalitate de plată precum cea utilizată de consumator pentru tranzacţia iniţială) în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, suma înapoiată fara taxa de transport.

RETUR INTEGRAL – În cazul în care clientul returnează toată precomanda, Purpuriu.ro va returna contravaloarea produselor precomandate fara a include costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către Purpuriu.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul.

RETUR.PARȚIAL – În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, Purpuriu.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentru expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client.

Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege

CONFORM OUG NR. 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR ÎN CADRUL CONTRACTELOR ÎNCHEIATE CU PROFESIONIȘTII

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor precomandate și plătite prin site, să notifice în scris SC LECTRU SRL completând → FORMULARUL DE RETURNARE ← sau prin trimiterea unei solicitări prin email la adresa info@purpuriu.ro asupra deciziei sale de a renunța la produsele precomandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. SC LECTRU SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor precomandate, dacă acestea au fost achitate.

*Consumatorul nu poate denunța unilateral, în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san,irigatoare, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, inhalatoare, aparate de aerosol etc.).

Va rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, SC LECTRU SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Returnarea contravalorii produsului, poate fi amanata in cazul in care SC LECTRU SRL nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) si in maxim 14 zile din momentul notificarii SC LECTRU SRL cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE
  1. Magazinul prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:- a. Facilitarea încheierii on-line a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament,- b. Facilitarea deschiderii de conturi ale Clienţilor în Magazin,- c. Transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la mărfuri.
  2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare a mărfurilor conform normelor juridice aplicabile şi în baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, în orice moment, de a cere încetarea de către Magazin a prestării serviciilor menţionate la pct 1spct b) şi c) de mai sus.
  3. Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt următoarele:

– acces la Internet,

– folosirea unui browser care face posibiliă editare unor documente hypertext

(Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemănătoare),

– Deţinerea unui cont de poştă electronică. ( adresă de email )

XI. ALTE PREVEDERI

Forța majoră. Purpuriu.ro, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul nostru, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Purpuriu.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare al echipamentului tehnic de la Purpuriu.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Purpuriu.ro, erorile de operare, greva etc.

Formular de retur.

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin acord, acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.